keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

On pitänyt taukoa

Nyt tuntuu taas, että tekee mieli palata blogin luo. On ollut ihan hyvä taukoilla. Olen opiskellut kevään kovin ahkerasti ja tekisi jo mieli valmistua ja päästä töihin. Oman alan töihin. Tosin eilinen keskustelu Lehtorin kanssa toi opiskeluvuosia kuitenkin lisää. 



Kerttu on kasvanut huimasti, välillä ei meinaa perässä pysyä. "Missä isi meni" "Minu äiti siinä" ja "Kiitosss" pysäyttävät aina. Puhuu, vaan ei pottaile. 



Vuosi maalla asuen on tullut täyteen. Hyvin se on sujunut. Ei olla edelleenkään otettu paineita mistään turhista. Välillä haaveillaan valkoisista seinistä ja pohditaan porin matin paikkaa. Kyllä niihinkin vielä ryhdytään, kun on oikea aika.

























Noustaan aamulla kuudelta ja olen alkanut pitämään siitä. Aamut ovat aina olleet parhainta ja inspiroivia. Oikeasti olen aamuihminen, vaikka mister aina sanookin muuta. Kerttu on taatusti aamuihminen, ei tykkää sängyssä loikoilusta. Silmät auki, ylös ja päivän touhuihin.

3 kommenttia:

ArualMaria kirjoitti...

Olipa ihanan pirteän oloinen postaus, tuli hyvä mieli. :) Aurinkoista kesän alkua!

Pirena kirjoitti...

Niinpä se on, aikainen lintu madon nappaa. Näin kesällä on ihan kiva nousta aikaisin, varsinkin jos ei nukuta.
Ihana neiti pienoinen.

Liina kirjoitti...

ArualMaria: Kivaa! Hyvä mieli tuo aina lisää hyvää mieltä, näin olen ymmärtänyt :)

Pirena: Juu, olen ajat sitten tehnyt itselle selväksi, että ajoissa nukkumaan! Riittävä uni on oltava takana ja silloin kello kuusi on hienoa :)